Juldagen

Så var julafton över, 364 dagar till nästa gång. Min största fundering just nu är hur jag ska kunna få ut mest möjliga glädje av dessa 364 dagar. Det är ju snart nytt år och då brukar jag försöka sammanfatta året som gott. Samtidigt sätter jag nya mål för nästa år. Detta  lir i ett inlägg längre fram.
 
Idag är det ju juldagen. Har ni några planer? Just idag har vi absolut inget planerat alls och det är så skönt. Barnen öeker med sina julklappar.vi eldar i kamin, dricker kaffe och bara tar det lugnt. 
 
Snart skall vi gå ut och greja lite. Tänkte passa på och grilla lite korv med barnen. I morgon är det full fart igen. Jag jobbar sen blir det kalkonmiddag och kortspel. Däremellan behöver jag ta mig en sväng i knalleland och där lär jag ju knappast vara ensam. 
 
Så idag blir det till att njuta av lugnet. Vad gör ni för kul idag?
Vanja
2018-12-25 @ 18:22:18

Idag har vi firat jul här hemma hos mig med all traditionell julmat. Barn, barnbarn och bror med sambo. Just nu går diskmaskinen för fullt och jag har satt mig vid datan en stund. I morgon ska jag inte göra många knop!

Svar: Men så härligt det låter 😊
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0