Lite distans till allt just nu.

Hej, blir inget längt inlägg. Tänkte bara skriva till er som går in här och läser att jag har inte slutat blogga. Har bara behövt få lite distans till egentligen allting i mitt liv. 
Har haft en formsvacka och den kanske jag berättar om senare men just nu kan jag inte riktigt sätta ord på allt. Därav har det heller inte blivit några inlägg här.
 
Jag använder min blogg som en slags dagbok. När jag inte själv kan sätt ord på mina tankar och känslor. Ja då blir det  ju ganska svårt att skriva något vettigt här. 
Men på lördag händer det roligheter här hemna så på söndag har jag förhoppningsvis något att skriva om här. 
 
Sköt om er!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0