Nu är alla julfiranden över för oss.

Hej på er.
 
Nu är jag helt galet trött. Har jobbat idag, sen en snabbis till knalleland och sen till jimmys mormor på kalkonmiddag. Såg att dom rear lite mattor idag så passade på att köpa en till barnens tvrum.
Helt ok matta för 199kr. Är ju inte hela världen om det råkas spillas något på den då.
Sen fick jag bytt stl på en tröja åt fanny oxå.
 
Igår hade  i en slappar dag. Vi var ute några timmar med barnen. Grejade lite och grillade korv.
Mysigt 💖.
 
 
Den som tittar noga ser att felix fixat mat även till veganerna 😂.
 
Nu ska jag natta barn och sen fullständigt tok sova. Natti natti...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0