En fredag helt i min smak

Go kväll, äntligen fredag igen. Kan inte påstå att vi började denna dagen så bra. Saga hade en vaken natt så för min del blev det bara 2 timmar osammanhängande sömn. Så hjärnan har väl gått i zombiemood hela dagen. Men inte mycket annat än att gilla läget verkar det som.
 
Vilket fall så hade vi bestämt att möta en kompis och hennes 2 barn på öppna förskolan idag. För mig och barnen var det första gången där. Vilket bra ställe. Stort, fint, rent och luftigt. Bra lekytor för barnen och super trevlig personal. Precis som det ska vara på ett sådant ställe. Barnen  älskade det. Dom lekte oavbrutet hela tiden. Så dit åker vi gärna snart igen.
 
Ikväll skall Fanny på disco. Tänk va underbart spännande och roligt det är. Min fina Goa älskvärda dotter 😍.
 
Vi grundade med en pizza och nu blir det disco. Vi andra tar fredagsmys här hemma.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0