Hej

Jag har egentligen inte så mycket att skriva här. Vi är allihopa jättesjuka så vi gör absolut ingenting. Sjukt tråkigt enligt dom flesta i familjen men vad ska man göra. Blir mycket filmtittande och barnen har spelat lite spel när dom hade lite mer ork en stund. Själv har jag fullt upp med att bara hålla mig vaken så jag kan ta hand om alla. Knappt jag vågar sätta mig ner för skulle ja somna så piggnar jag nog inte till mer på hela veckan. 
Vi har aldrig varit med om en så här besvärlig och långdragen influensa. 
Jag har faktiskt varit utanför dörren en gång idag. Det var när jag åkte till vårdcentralen. För varför skall man bara ha influensa när man kan få uvi ytterligare en gång till. Fick lite antibiotika och passade på att fylla upp med lite mer Alvedon och liknande oxå. 
 
Nu ska jag försöka sova lite. Natti natti 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0