Roadtrip med de små

Hej hej
Det går magsjuka på grabbarnas dagis så dom får vara hemma med mig. Just den sjukdomen vill vi inte ha. Räcker med alla förkylningar vi haft.
Så för att komma hemifrån lite så packade jag in barnen i bilen och åkte till Ikea. Kan ju inte påstå att dom var lika taggade som mig 😉. Och visst hade det varit lite lättare att åka själv men nu blev det som det blev... Jättebra!!
Barnen skötte sig utmärkt. Kunde inte ta med någon vagn för då hade inte jag fått in allt i bagaget. Så saga fick sitta i bärsjalen hela tiden. Lite tungt, men är hon nöjd så är jag nöjd. Tänk va hemskt att gå där med ett hysteriskt barn. Mio och Felix fick gå på övervåningen men på undervåningen tog vi en kundvagn. Blev rätt trångt i den. 2 stora barn, alla ytterjackor ihop med det jag handlat. Diskhon var så stor så den fick jag släpa på bredvid vagnen. Säkert en kul syn, men ett skratt förlänger livet så det bjur jag på.
Såhär trött blir man efter en stund på IKEA.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0