Veranda på g.

Go kväll. Ni som följer mig har nog märkt att jag inte skrivit något på ett tag. Vi verkar ju förföljda av alla Sveriges förkylningsvirus, så större delen av dagarna har gått åt till att vila och producera snor. Helt galet att man kan skapa så mycket snor och att det aldrig vill ta slut. Jag och barnen har turats om att hosta ikapp på nätterna så på dagarna har vi kört "zombiewalk". Har alltså inte funnits något att blogga om. Hjärnan har gått på standby.
 
Men idag började dom bygga verandan. Det tog hela dagen och jag tyckte synd om grabbarna som fick jobba ute idag när det va -16°. Målarna däremot har det gott som får stå inne i värmen. Idag blev vårat sovrum tapetserat. Längtar tills vi får se allt färdigt. Har så svårt att ta in att detta huset verkligen är vårat. 
 
Är ni sugna på en liten titt på blivande verandan.
 
Står ju en byggställning ivägen men ni kan ju få ett hum om hur det kommer bli när det blir klart.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0