Go kväll.

Här inne blir det inte mycket skrivet nu för tiden. Det beror mest på att jag fått lämna in min telefon för lagning. Det skulle ta 3dagar då dom behövde beställa en del som inte fanns på lager. Dom har nu haft den i 5veckor och fortfarande har delen som skulle bytas inte dykt upp. Kan nämna att jag inte är jättenöjd över detta och butiken har fått x antal samtal från mig. 
Vilket fall så blir det inte så många bilder tagna med den mobil jag lånar nu. Korten blir kassa och utan bilder är det inte lika roligt att blogga.
 
Sen finns det ytterligare en anledning. Jag är så himla trött så jag orkar helt enkelt inte. Saga är helt magiskt dålig på att sova. Hon vaknar varje timme hela natten. Hon är då hysterisk. Helt galet arg är hon. Vilket gör att hon väcker även alla andra. Så samtidigt som man har en hysterisk dotter att lugna har man helt plötsligt fler barn att natta om igen. Mission impossible!
 
Nu hör jag redan att hon vaknar så får skriva mer en annan gång.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0