Hej.

Hej, allt bra med er? Här hemma har vi sjukstuga delux. Alla utom Fanny har blivit rejält förkylda i helgen. Tråkigt men vet ju att det går över på några dagar. Idag är alla feberfria i allafall, alltid nått.
 
Tänk va fort dom små utvecklas. Vi åkte bort en helg och hämtade hem en liten tjej som börjat gå utmed möblerna. Jag kan inte fatta att Saga snart fyller 1år. Vart tog den tiden vägen.?! 
 
 Felix kom morse och så åt mig att ta kort på honom. Självklart gör jag gärna det. Är ju inte ofta dom ber om det så bäst att passa på. 
 
Tog på saga oxå när hon för en gång skull var stilla.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0