Hemma igen...helt slut

Go kväll, hoppas ni haft en bra helg. Vi har ju spenderat helgen med ett helt gäng underbara människor så vi kan verkligen inte klaga. Som jag skrev innan åkte vi ner till malmö i fredags. Igår anlände det några till och dagens aktiviteter var planerade.
 
Jag och Jimmy vaknade tidigt. Redan kl 6 låg jag oxå kolla i taket. Typiskt när man har chansen att sova länge. Ingen av oss kunde somna om så kl 7 fick det blir frukost. Vilken bra frukost dom hade på hotellet. Många plus på den. 
Mätta å belåtna så var det inga problem att somna om i några timmar. 
 
Sen var det helt plötsligt dax att möta upp alla de andra på "prison iland". Vilken rolig grej. Har ni inte provat det, kan jag verkligen rekommendera det. Det hela går ut på att man är ett lag. Man skall gå in i olika celler där man skall lösa uppgifter på tid. Som sagt, mycket kul.
Efter ett par timmar i "fängelsecellerna" hade vi fri lek på schemat. Jag och J åkte till ett mega stort shoppingcenter, emporia. Jag glömde ju mina skor hemma så vårat "mission" var att köpa skor. I det enorma köpcentret var det ju inga problem att hitta en skoaffär. Jag köpte ett par i första affären, sen åt vi lite glass innan vi tog några fler varv i affärerna. Man hade kunnat spendera många timmar där, men med en trött å bakis sambo så var det lika bra att åka vidare.
Jag blev i alla fall nöjd som hittade ett par så snygga skor.
Är lite dåligt ljus på bilden men dom är lite lätt ljusrosa i tonen. 
 
Väl tillbaka på hotellet var det bara att fixa till sig lite, sen iväg till ett av rummen och förfesta en stund. Där var det som vanligt lättsam stämning och glada skratt. 
Hanna hade bokat bord på pinchos kl 20 och sen bowling kl 23 så det var fullt upp hela kvällen. Jag var lite orolig innan hur det skulle gå att bowla eftersom mitt ena finger fortfarande inte är bra. Jag fick ju givetvis inte ner det fingret i själva klotet men jag tycker det gick över förväntan. 
 
Nu har vi ju varit hemma ett tag. Alla är väldigt trötta och det ska bli skönt att lägga sig. Hoppas på att barnen  skall sova lika bra i natt som dom gjort i helgen. Vet inte hur det gick till men saga har sovit från 21 till 6 båda nätterna hos syrran. Inte vaknat 1 gång. Och sådana här fina glada bilder har vi fått skickade till oss i helgen.
 
Vår glada goda lilla tjej 😍.
 
Tusen tack både syrran och mamma för att ni tagit så bra hand om våra barn. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0