Plötsligt händer det...

Håll i er nu. Jag har lyckats natta saga utan att amma!! Helt underbar känsla att vi nu är påväg åt rätt håll. Vi har ju fortfarande stora problem med henne under nätterna. Vår förhoppning är att hon skall sova bättre om hon inte är så tuttefixerad hela tiden.
Jag har slutat amma henne på dagarna och målet är nu att hon även ska sluta använda mig som mänsklig napp även på nätterna. Inser ju att det inte kommer bli lätt för hon är grymt enveten. Får väl bara hoppas på att jag är mer enveten å står ut. Är ju den lilla detaljen somnbrist som jag vet kan få en att ge med sig tyvärr. 
Men hej hej mig och saga!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0