Produktiv söndag.

Hej, hoppas ni haft lika bra söndag som jag. I morse var jag dock sjukt omotiverad till att gå bort å röja igen. Men träden lär ju inte försvinna av sig själva så det var ju bara att bita ihop. Samtidigt är det bästa att passa på nu när vi kunde få hjälp idag oxå.
 
Upplägget var som igår. Jag bär å eldar. Johnny sågar och Jimmy kör maskinerna. Idag fick vi även lite hjälp av Robin och timerbilen. Vi har mängder av stora stubbar som är alldeles för stora att bära. Och Jimmy nådde dem inte med maskinen. Han fick även  lyfta några träd när han ändå var där. Skönt för mig så slapp ja bära dem 😊.
 
Jag föreslog igår för min syster att hon kan hjälpa mig stapla ved senare i vår. Inga problem så hon (tur hon inte vet hur mycket det är). Nedan får du se syrran hur mycket stockar det blev bara denna helgen 🤣.
Finns ytterligare högar som vi sågat tidigare oxå. Så tack för att du ska hjälpa till systeryster!!
 
Idag grejade vi inte riktigt lika länge för jag var tvungen att sätta mig med bokföringen några timmar. Jimmy tog barnen och lämnade hemmet och då får jag verkligen mycket gjort. Jag han färdigt med betydligt mycket mer än planerat. Känns alltid bra när man ligger i fas igen.
 
Nu ska jag nog ringa hem sambon som fortfarande arbetar borta på tomten. Måste säga att han är helt otrolig som orkar med allt. 
 
Bye bye och sköt om er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0