Det tar sig..sakta men säkert

Ja som rubriken beskriver, vi kommer sakta men säkert ett steg framåt hela tiden. Men man jobbar verkligen inte fort i denna värmen.
Idag har en hel del plattor kommit på plats. 
Han är ganska duktig min man. Jag har knappt inte lagt en platta. Däremot har jag skyfflat makadam. Fy sjutton vilket vidrigt material att gräva i. 
Som ni ser så är alltid ungarna med när vi grejar. Därav tar allt lite längre tid. Men vem har bråttom, vi ska ju bo här länge.
 
Jag har äntligen kunnat plantera ner vindruvsplantorna jimmy fick av oss när han fyllde år. Dom har växt rejält.
Vad tror ni. Blir det bra? 
Det kommer plattor mot kantstenen. Sen ska det på duk och dekorsten i landet.
 
Vi han även börja fyll upp med jord där gräsmattan dka vara.
 
 
Nu trillar ögonen ihop. Natti natti 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0