😍

 
Ja men dekorsten var ju roligt. Som ni ser hade saga inga problem med att roa sig sjÀlv igÄr medans vi grejade. J la plattor och jag mÄlade lite tills det blev för varmt. 
 
IgÄr valde vi att köpa in lite hjÀlp. Att fylla upp vÄran baksida och markplanera Àr dtt jÀttejobb för Jimmy att göra sjÀlv. Vi börjar kÀnna att just nu sÄ Àr hans tid och ork mer vÀrdefull kontra kostnaden att hyra in hjÀlp. Jimmys farbror har oxÄ rÀtt maskiner för ÀndamÄlet vilket gör att det gÄr extremt mycket fortare. SÄ pÄ 1dag har vi nu helt plötsligt ytterligare flera hundra kvm grÀsmatta fÀrdiga för att sÄs.
 
Medans en grÀvmaskin hade fullt upp hÀr vid huset, kunde jimmy fylla och köra fram material med lastbilen. TÀnk er vilken tid det tar att göra allt det sjÀlv.
 
Jag dÀremot spenderade större dagen igÄr pÄ en filt i solen, lysnande pÄ ljudbok. 
 
Jag hade tÀnkt visa er lite bilder men bloggsidan krÄnglar. FÄr försöka lÀgga upp bilderna senare.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0