Lidköping

Go kväll. Hoppas ni har det bra. Jag ligger just nu i husvagnen och har precis nattat dom små. Dom har somnat nu så bäst att jag smyger ut innan jag gör en repris från igår. Då somnade jag vid nattningen ungefär kl 20 och missade hela kvällen med gänget. 
Vi är nämligen ett härligt gäng som åkt till lidköping igår. Närmare bestämt 10 vuxna och 12 barn. 
 
Det här med husvagnssemester är verkligen som en bergådalbana hela tiden. Antingen är det jättebra och jättekul eller jättejobbigt och då inte alls lika kul. Stundtals undrarjag vad vi håller på med. Som när allt väl är packat och alla sitter i bilen, då hade man behövt en lugn stund. Men icke, då går munnarna på barnen i ett. Man skulle kunna tro att dom aldrig fick prata förutom i bilen. Jag får skavsår i öronen och dom borde ju få träningsvärk i käken så som den glappar.
 
Men sen kommer man till de bra stunderna. Dom hittar alltid nån att leka med. Vi badar, leker, spelar minigolf, myser med godis och film i husvagnen. Så överlag är det mest roligt.
Denna resa är hittils inget undantag. Lite gnäll från både trötta vuxna ocv barn MEN så väger allt det roliga över ändå. 
 
Vi har som sagt mest badat i 2 dagar. Dom har uppvärmd pool vilket ungarna uppskattar. Eftersom vi har många barn med oss i blandade åldrar så har dom roligt ihop och leker. Detta gör ju att vi vuxna kan slappna av och ha roligt vi oxå.
 
Idag hade mio INTE lika bra tålamod när dom spelade golf. Var nog tur att det endast var 12 banor.
 
Och lite avslutning i husvagnen
😍😍😍
Sarah
2018-07-19 @ 02:02:53
URL: http://CheerSarah.devote.se

De e så mysigt me husvagn :)

Svar: Ja men visst är det. Framför allt om det regnar lite på natten. Så mysigt när det smattrar mpt taket 😊
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0