Roadtrip öster ut.

Avslutar en härligt dag med att slå upp ett tält ihop med en (för stunden) aningen onykter sambo. Tålamodskrävande, men jag löste det bra 😉. Så nu ska vi förhoppningsvis sova gott en stund.
Har extremt dålig täckning här i skogen så kan inte ladda upp bilder. Men vi har idag tagit oss till vimmerby för att träffa vänner på folkracefestivalen. Vi tog vätskepaus i jönköping. Lägligt nog jämte ikea. Snabbt å lätt hade jag köpt fler gardinskenor och gardiner. Vi börjar snart bli "klara" med inredningen hemma så då tänkte jag visa er hur vi har det.
 
Efter ikea vart det platta i matta och raka vägen till vimmerby. Underbart väder, bra musik och trevigt sällskap i bilen gör att resan gick fort. 
 
Barnen lämnade vi tidigare idag hos mamma. Jag har blivit uppdaterad med bilder på dem hela dagen. Dom ser ut att ha det väldigt roligt.
 
Vi har det oxå bra. Underbart att roa oss lite själva även om det blir en väldigt kort tripp nu. 
 
 
Detta är min utsikt just nu. Visst ser det mysigt ut. Återstår att se i morgon om man ens kan ställa sig upp efter en natt på backen. Natti natti!!
Sarah
2018-07-13 @ 23:53:49
URL: http://CheerSarah.devote.se

Så mysigt o tälta :)

Svar: Ja det var faktiskt jätte mysigt 😊.
Ingela therese




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0