Fuskbyggarna.se

Go kväll. Jag tar en liten paus i mitt städande och passar på att skriva lite här. Upptäckte precis YTTERLIGARE en sprucken kakelplatta i badrummet uppe. Tappa lite lätt sugen på att stå där inne å göra fint nu när dom visst får komma hit IGEN och fixa iordning. Säger det igen.....
Om du inte har tid att göra det riktigt första gången. Vad får dig då att tro, att du har tid att göra om det igen å igen å igen?
 
Hade dom gjort allt bra första gången hade dom hunnit med fler kunder och på så sätt fått in mer pengar. Nu kostar det ju Bara massa pengar (för dom) varje gång dom kommer hit. 
 
Dom var här förra veckan och la om golvet då det inte blev tillräckligt med lut. Vilket vi påvisade redan INNAN dom la plattorna. Redan då såg vi att det kommer luta åt fel håll. Dom skulle givetvis fixa det innan plattorna kom på plats (sa dom). Men latmasken hade nog bosatt sig djup hos både snickarna å plattsättaren. Så när vi inte var där dagen efter så hade dom ändå lagt plattorna med för lite lut mot brunn.  
 
Det som förvånar mig mest, är hur dom kan tro att någon accepterar alla fel/slarv Dom gör. Vem skulle betala för det? 
 
Hur som helst. Detta var ju inte vad jag egentligen hade tänkt skriva om idag men allt annat försvann ur hjärnan när jag såg sprickan.
 
I övrigt har jag och barnen haft en bra dag. Köpt krukor, planterat om lite blommor. Storhandlat och städat. Klippte mio igår och felix idag. Grabbarna ville prova en ny frisyr så får se hur länge dom vill ha den.
 
Hur har ni haft det idag?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0