Härlig tisdag igen

Ligger på en filt i gräset. Solen skiner och kan helt ärligt säga att det är helt ok, att följa med på grabbens fotbollsträning en sådan här dag.
Magiskt 😍. 
 
Idag har varit en lugnt dag. Har haft plattsättaren hemma några timmar. Han blev ju givetvis inte färdig men några saker fick han gjort i allafall. I den här farten som hantverkarna jobbar så blir dom nog helt klara lagom tills nästa sekelskifte. 
Som ni kanske märker finns det en viss underton av irritation när jag börjar prata om hantverkare. Efter detta husbygge kan jag utan problem säga att jag avskyr dom alla. Hela hanverkarsläktet (Jag drar självklar alla över en kant, så ingen skall känna sig särbehandlad och bli kränkt i vårat lättkränkta samhälle) 😘.
 
Nu kan jag inte skriva mer om hantverkare för då blir jag bara förbannad. Och denna dag har varit alldeles för underbar, för att förstöras lagom till kvällen.
Jag har spenderat hela dagen med denna donnan och hennes syskon. Idag har hon varit superglad och då är det ju ännu lättare att vara hemma med dom.
 
Lite gåträning med pappa 😍.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0