Tack mamma!!

Hej!
Nu när jag bläddrade i mina bilder såg jag att vi faktiskt fick massor gjort  här hemma i söndags oxå. Körsbärsträdet blev nedgrävt. Det skall fyllas på med lite jord runt om stenen med sen är det färdigt. Just nu liknar det mest en önskebrunn.
 
 
Jimmy fick skruvat dit "kjolen" på verandan. Och grävt ner rören som vi senare skall plantera i.
 
 Det helt knas ut nu men kommer bli jättebra när det är klart. I mitten blir det rosor som vi fått och sen blir det formklippta vintergröna växter i dom andra två. Och givetvis likadant på andra sidan.
Rosorna är på plats. Är mycket kvar som skall göras (kantsten, fyllnadsmaterial, duk och dekorsten) men sen blir det snyggt. Kanske borde få till någon belysning oxå 🤔.
 
Idag har jag definitivt inte varit effektiv. Har tvättat, lagat mat, städat (vilket inte syns nu så får göra om det igen), tagit hand om barnen , åkt till sjön med dem och badat. Jag vaknade med galet ont i ryggen idag. Går utmärkt sålänge jag håller den helt rakt och stilla. Annars kan jag knappt röra mig.
 
Har jag sagt att jag har världen bästa mamma!?! Idag kom hon ut hit och började måla vårat hus. Och hon hade med sig en nygjord jordgubbstårta som hon bakade i morse. De ni! Fler sådanna morsor i världen 😁✌. 
Tusen tack mamma!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0