Alla var hemma idag.

Hej hej hoppas eran dag har varit lika bra som våran varit. Idag har det varit studiedag på både dagis och skola. Därmed har vi alla varit hemma idag. Wilma var ju ledig hon oxå så hon kom hit igår. Det är lika underbart varje gång syrrans kids kommer hit. Helt plötsligt kan mina barn vara positiva och leka...tillsammans! 
 
Idag var det lagom kallt så dom har spenderat större delen av dagen ute. Åkt pulka, tefat, skidor och 4hjuling. Dom tycker det är extra roligt att åka 4hjuling nu när det är snö. Går tydligen sladda gött då 😂.
Bjuder på lite bilder från dagen. Som ni ser så är dom Goa och glada.
Glad och pigg 07.20 😣. Rena sovmorgonen för att vara henne.
 
Felix är så skön nu när man ska ta kort. Då gör han glada/fina minen 😂. Riktigt tandköttsflabb.
 
Den här lilla tjejen går omkring här hemma, bara hon får något att hålla i. Hon kan stå själv men hon får panik när hon kommer på att hon inte håller i sig. Så glad när man säger hon är duktig 😍.
 
 
En hel del spelande blev det för barnen  idag oxå. Både brädspel och tvspel. Jag han baka lite inför sagas 1års kalas som vi skall ha nu på lördag. Jag gillar att slippa fixa allt sista dagen så jag bakar sådant som kan frysas nu några dagar innan. Idag blev det en Kärleksmums. Den fick godkänt av barnen. 
 
Jag och Jimmy han bygga ihop en garderobsdel till idag. Känns bra för varje del som blir färdigt. Vi hade 3 barn med oss när vi gjorde det och jäklar va duktiga dom var. Jag kan förstå att dom inte tycker det är mega kul att titta på när vi bygger ikea möbler (Inte ens vi som bygger ihop dom tycker det är roligt). Men ändå så gnällde dom inte alls. 
 
Nu är det läggdags igen och imorgon hoppas jag snickarna dyker upp. Vill ju få färdigt allt snart...
 
Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0