Liten och trött...gammalt Blir nytt

Hej känner ni vad härligt det är med ljusare kvällar? Jag bara älskar det. Tänk att så lite som en timme eftermiddagsljus kan göra sådan skillnad för humöret. Jag har ute med barnen några timmar i eftermiddags. När dom började bli för kalla så gick vi in och åt ett mellanmål. Detta är vad som mötte mig några sekunder efter att Felix förflyttat sig från bordet till soffan.
 
Ja det tar på krafterna att vara ute 😍.
 
Ikväll strök jag (förhoppningsvis) sista lagret med färg på sagas skrivbord. Så då var jag nere i källaren och letade fram nästa projekt. En skobänk som jag hade för många många år sedan. Just nu passar färgen inte riktigt in i vårat kommande hem så den skall få en makeover. Så här såg den ut för en stund sedan.
 
Såhär ser den ut nu. Jag fick lite experthjälp av Mio. Allt tur jag har honom 😍.
 
 Denna kommer behöva många strykningar med färg så den blir inte klar än på länge. Jag kan bara måla på kvällarna när saga somnat för hennes hjälp är inte riktigt lika uppskattad som Mios 😉. Men jag visar er sedan när sen är klar. 
 
Nu ska jag slå ner baken i soffan och njuta av tystnaden. Ta hand om er! Glöm inte att ni är underbara 💋. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0