Lyxfrukost hos vännen idag 😍

Hej idag åkte jag och saga ut till en kompis och hälsade på. Hon bjöd på en massa gott till frukost. Sjukt skönt att slippa fixa med något, bara sätta sig ner och njuta av maten. Det mina vänner är lyx!! Tusen tack för det. 
 
Jag har börjat röja lite här hemma. Vi planerar ju en flytt snart och vi har MASSOR av saker som vi inte ska flytta med till nya huset. Så en del får gå till loppis, en del skall sparas och mycket skall säljas. Det där med att sälja saker på blocket tycker jag är jobbigt. Inte just att sälja sakerna utan mer att vilt främmande (en hel del knäppa/knasiga) personer ska ringa eller Maila mig ang det man lagt ut till försäljning. Så av den anledningen brukar jag skriva Jimmys nummer i annonsen. Detta är helt ok för honom trots att han tycker ja är sjukt barnslig som gör så. 
Idag har jag lägg ut några annonser. I de flesta skrev jag då Jimmys nummer, men då jag skulle sälja en liggdel till barnvagnen så kändes det ganska onödigt att skriva hans nummer. Är inte direkt så att han kan svara på några frågor om den 😉. Så jag gjorde ett undantag och skrev mig som kontaktperson. 
Jag blev snabbt påmind om varför jag normalt inte skriver mitt nummer. Det tog 12 Minuter efter att annonsen publicerats så ringde något pucko som undrade om jag ville kolla när han snurra sin balle 😬. Alltså vad säger man...en del har för mycket fritid om det bästa dom kom på att göra en tisdagskväll är att "äckelringa" på blocket annonser.
Kan meddela att Jimmy nu förstår varför jag inte vill lägga ut annonser där man kan kontakta mig 😂.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0