Så har veckan varit här

Gokväll, nu nattar jag saga så passar på att skriva lite här. De senaste dagarna har varit rutiner rutiner rutiner och lite kalasplanering på det. Våran minsting fyller ju 1 år i morgon. Hur är det möjligt att det redan gått ett helt år. Som Mio så i bilen i morse: -mamma, saga fyller 1 år i morgon. Vi har haft henne ett helt år nu och hon har inte dött en enda gång.  Ööhh, ja och tur är väl det 😂. Barn kan vara så sköna i sina kommentarer och tankar.
 
Så i morgon skall vi få fira denna härliga lilla tjej. 
Tänk så mycket glädje och lycka du ger oss ❤ älskade unge!
 
Ja och inför i kalaset i morgon har jag ju förberett fikat. Vad tror ni det skall bli?
Får se om jag kan med och visa det färdiga resultatet sen 😉.
 
Ja vad har vi mer haft för oss dom senaste dagarna. Vi har haft besök av dessa fina djur.
Dom är inte det minsta rädda av sig så lite underligt att dom inte blir påkörda.
 
Vi har även försökt greja lite i huset. Skruva ihop en massa ikeasaker är ett litet äventyr i sig. Kan lätt säga att det är INGET som jag och J gör ihop. Då blir det garanterat skilsmässa 😂. Jag går gärna där och skruvar saker, bara jag får va ifred samtidigt. 
 
Och håll i er nu....vi har valt köksblandare. Den blev jättebra. Får hoppas jag är lika nöjd om ett tag när vi använt den lite oxå.
Vad tycker ni? 
 
Såhär har vi det när vi grejar. Alla vill vara med och hjälpa till 😂.
 
Nu ska jag gå ner och ha fredagsmys med resten av ligan. Vi hämtade syrrans barn vid tåget för en stund sen så här är fullt hus nu. Helt magiskt i mina ögon 😍.
 
Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0