Sjukstuga igen å igen å igen

Ja då har vi visst ett nytt virus här hemma. Just nu är det Jimmy, saga och Felix som blivit drabbade. Är förmodligen bara en tidsfråga innan vi andra oxå blir sjuka. Ååå va jag längtar till våren. Då är vi ute mer och håller oss helt enkelt friskare.
 
Nu händer det en hel del på vår över våning. Alla väggar är reglade. Osbskivor (tror ja det heter) och gips sitter på de flesta väggarna. Bjälklagret till loft/vind är nästan klart. Rörmokaren kommer i morgon och elektrikerna på torsdag. Spännande Nu när man ser hur rummen börjar ta form.
 
Jag påbörjade ett nytt renoveringsprojekt idag. Detta skrivbord skall saga  få. Det behöver fixas en hel del så jag blir inte klar med det idag.
(Förebild)
 
Trevlig kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0