Han kan min man😘

Go kvÀll, har ni det gott i vÀrmen? Jag Àlskar det! Kan aldrig bli för varmt, enligt mig. 
Just nu har jag nattat saga. Det gick fort idag.  J nattar grabbarna sÄ idag Àr det rena lyxen för mig. 
 
Jag tĂ€nkte börja med att skryta lite om min sambo. Han Ă€r ju som ni vet galet bra att ha. Trevlig och snĂ€ll pĂ„ alla vis och en riktig handyman...om han vill 😉. Grabbar med tummen mitt i nĂ€ven Ă€r inget för mig. En riktig man fixar det mesta...Ă„ter igen, enligt mig. Som jag skrivit innan sĂ„ köpte vi ny sĂ€ng nĂ€r vi flyttade. Vi tyckte dock inte att det fanns nĂ„gon snygg huvudgavel dĂ€r vi köpte sĂ€ngen sĂ„ sen dess har vi letat  efter en som passar oss. 
Vi har ju lite olika krav, jag och min man. För honom spelar det inte sĂ„ stor roll vad vi har för nĂ„gon. För mig Ă€r det viktigt att den Ă€r lĂ€tt att rengöra och inte kostar en halv förmögenhet. För helt Ă€rligt, vem vill egentligen lĂ€gga flera tusen pĂ„ nĂ„got som fĂ„ ens kommer att se. Är ju sĂ€llan jag bjuder in till kalas i sovrummet 😉.
Vi har nu letat och vi hittade givetvis ingen vi tyckte var vÀrd pengarna. SÄ vi bestÀmde att bÀsta alternativet för oss Àr nog om vi gör en sjÀlva. Oftast brukar det ju vara jag som stÄr för byggandet i familjen. Men den hÀr gÄngen var det j som fick snickra. Vi Äkte till trÀdgÄrden, köpte hem virke. Sen fixade han ihop den hÀr fina sÀnggaveln.
 Passar vÄra sÀngbord perfekt. Nu ska ja bara köpa en sÀngkappa och kanske fÄ in vanan att bÀdda sÀngen oxÄ. NÄgon som har tips pÄ fin sÀngkappa till bra pris? 
 
HÀromkvÀllen snickrade han Àven ihop ungarnas nya sandlÄda. 
Blev fin den med.  Och i söndags kom postlÄdan pÄ plats.
Och som slutklÀm pÄ mitt skrytande tÀnkte jag visa er vad jag fick av honom och barnen pÄ morsdag.
Jag Äkte och köpte en till idag sÄ nu hÀnger dom sÄ fint pÄ verandan.
 
Som sagt, han Ă€r allt bra den dĂ€r grabben. 💜.  
 
Nu nÀr jag ÀndÄ Àr inne i ett skrytmood ska jag passa pÄ att berÀtta hur bortskÀmd jag Àr som har nÄgra riktigt riktigt bra vÀnner. Visst har jag massa vÀnner men jag tÀnker mer pÄ dom dÀr fÄ mÀnniskorna man har som Är efter Är alltid finns dÀr. Jag har nÄgra som jag litar 100% pÄ. Dom kÀnner mig, jag kÀnner dom, man kan va sig sjÀlv i alla lÀgen. Man kan höras varje dag eller kanske inte pÄ lÀnge, men oavsett sÄ vet man alltid vart man har varandra. NÄgon sÄdan vÀn hoppas jag ni alla har. 
 
Jag fick ett spontant besök igÄr utav en sÄdan kompis. JÀklans va skönt det Àr. Inte behöva be om ursÀkt för röran vi har hÀr hemma. Inte behöva piffa till sig eller panik stÀda utan bara sÀtta pÄ kaffet, ge en kram Ä sen slÄ ner röven soffan. Inte nog med att hon kom Ä förgyllde min dag. Hon hade med inflyttningspresent till oss. Dessa fina jordgubbsplantor fick vi. Hoppas jag kan hÄlla liv i dem tills bÀren kommer.
Tusen tack!
 
Jag skulle nog egentligen kunna skriva en bra stund till men kÀnner inte att jag hinner det. Skall försöka fÄ upp en rullgardin till. Sen ska massa klÀder vikas och levereras till rÀtt garderob. Alla golv behöver svabbas, badrummen stÀdas, flugorna dödas sen vore det trevligt med en dusch innan sÀngen. SÄ sköt om er!
emma
2018-05-29 @ 21:59:58
URL: http://nouw.se/islycka

snyggt :D

Svar: Tack snĂ€lla du 😊
Ingela therese




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0