Hej igen

Hej allt bra med er?
 
Nu har jag inte skrivit här på några dagar och det har varit helt och hållet medvetet. Jag har varit sån jäkla pms-kossa rent ut sagt, så kändes inte som nån bra idé att spy ut min galla här inne 😉. Jag har varit så trött på alla och mest försökt bita ihop.
Det har varit  (och är) lite väl mycket just nu men det blir bättre bara vi kommer i ordning lite mer här hemma. Är ju mycket nytt för oss alla och vi lever verkligen fortfarande i flyttkaos. Ingen hittar någonting och saker överallt.
 
Men men nu är humöret i allafall bättre. Idag har vi flyttstädat och tömt huset. Vi blev inte helt klara men är bara källaren kvar tills i morgon. Vi fick hjälp av mamma och hennes väninna i dag. Jag har nog aldrig haft så rena fönster I det huset som det är nu. Märks att dom putsats av ett proffs idag.
I morgon kommer syrran och hjälper till. STORT stort tack till alla er som hjälper oss. 
 
Jag lägger upp lite bilder från veckan som gått sen ska jag fortsätta packa upp här hemma. Sköt om er!
 
250 kvm gräsmatta sådd och vattnas. Mycket kvar men en liten bit är i allafall klar. Ska bli gott å få lite grönt runt tomten. Just nu är det som att bo i öken.
 
Jag använde min ugn för första gången. Den var aningen bättre än min gamla så efter halva tiden såg potatisen ut såhär. Totalt stenhårda och oätbara.
 
Soffan har fått sig ett nytt tyg. Köpte en fleecefilt på rusta för 39kr. Perfekt enligt mig, billigt, lätt att tvätta och jag slapp sy. Lite kuddar oxå så blev den super skön. Ungarna sitter där hela tiden. Felix har även lyckats ta en



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0