Premiär bad

Har ju glömt berätta att jag och j premiär badade i vårat badkar i fredags. 
När Jimmy kom hem från jobbet. Lastade vi in Kidsen i bilen, hängde på släpkärra, lämnade barnen hos mormor. Snabbt ner till IKEA, köpte sängar och annat jox. Hem igen, stanna på city å handla dricka/gotta, bära in allt vi handlat till huset. Sen fick vi börja städa!! Jösses vad mycket det var att städa precis överallt. Varenda cm i HELA huset var täckt med byggdamm. 
Vid 23.30 gav vi upp. Fyllde upp badkaret och hoppade i. Kan ni tänka er att vi båda fick plats 😂.
Så jäkla underbart härligt. Bara det att kunna reglera värmen på kranen är lyx! Kan nog bli både 1 och 2 bad där framöver.
 
Hela lördagen gick åt till att städa och göra klart tvättstugan. Vi köpte ju en nästan oinredd tttstuds för deras utbud passade inte mig. Men nu börjar det bli som jag vill ha det. Skall försöka komma ihåg att ta kort.
 
Söndag bestod även den av städning.  Men idag har jag kört bort 4 fulla släplass med flyttkartonger. Mamma kunde komma ut och passa de små så att jag skulle kunna packa och flytta. 
Jag är så jäkla trött i kroppen  nu. Kan inte fatta att det går in så många kartonger i en kärra. Känns ju lagom barnsligt att först konka in allt här. Sen köra ca 500meter för att bära ut allt. Men Bara att gilla läget tyvärr. 
Mycket har vi i allafall fått packat och flyttat idag. Lite tråkigt bara att snickarna och målaren inte är 100 färdiga på övervåningen. Vill inte bära upp något dit förrän dom är klara så det börjar bli rejält fullt på undervåningen.
 
Nu har jag nattat barn så nu skall Fannys säng få sig ett lager färg.
 
Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0