Ro i själen

Hej 
Nu har vi sovit första natten i huset. Jag kan inte beskriva vilken underbar känsla det var inatt när jag tittade till barnen. Det var helt tyst, lugnt, alla låg och sov i sina egna rum, i sina egna sängar i vårat egna hus. Magiskt!
 
ALLA (förutom jag) sov hela natten. Tror knappt det har hänt innan. 
 
Vi ägnade precis hela gårdagen åt att flytta. Mycket bärande och det känns i kroppen idag. Mamma ställde som alltid upp med barnen. Svärmor packade upp en del här hemma och svärfar som har skadat axeln hjälpte oss med trädgården. Är ju många timmars arbete med grävmaskinen innan vi har en färdig gräsmatta. Men vi är en bra bit påväg bla tack vare honom.
 
Nu ligger ungarna i tvrummet uppe. Dom kollar Harry potter för det är enda filmerna vi hittat här i röran än. Själv sitter jag i köket och försöker packa upp. Kommer ta ett bra tag innan allt detta är på plats.
 
Vad har ni för planer för dagen?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0