Lördag igen.

Jaha, vart tog den här dagen vägen. Vi han ju knappt med  någonting. 
 
Barnen vaknade tidigt som vanligt. Innan halv 7 var det full fart här hemma. Hade önskat jag vore lika pigg som kidsen vid den tidpunkten men icke. Nej, nej då vill min kropp och knopp sova som mest. 
 
Efter frukost körde vi en storstädning här hemma.  Då är det fördel att vara många. Lite barnarbete delux, sen var det klirrat på nolltid.
 
Fanny har haft några tjejkompisar hemma på lunch idag. Dom firade hennes födelsedag. Lite sent men vi har inte fått till en helg som alla kunnat. Dom fixade tacos, efterrätt och hade haft roligt. 
Jag tycker det är skönt nu när dom är så stora att dom klarar sig själva. Vi har ju tillräckligt med barnkalas ändå att greja med 😉.
 
Jag smet iväg några timmar och gjorde en tatuering till.
Nu är ytterligare en blomma klar. Ni får en liten titt, men ha i åtanke att hela armen är ju inte klar än.
 
Kan ju säga att det var ganska lätt att hålla sig för skratt när han tatuerade på vissa ställen. Lip varning närmast halsen/bröstet  över nyckelbenet. Men cool som jag är, var det bara bita ihop och hoppas på att det inte syntes allt för väl hur jag börja Kallsvetas. 😂.
 
Hur har eran dag varit?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0