Ytterligare en helg förbi.

Go morgon, hur har ni det? 
Jag är inne på min 6e dag med huvudvärk så är aningen trött nu. I torsdags vakna jag med värsta migränanfallet. Fy sjutton säger jag bara. Tur det inte händer så ofta längre. Men men, jag tänkte berätta om något roligare istället.
 
I fredags var det äntligen dax för mio att ha sin halloweenfest. Som han har längtat och räknat ner inför den. Barnen har pyntat och pysslat för att få det lite läskigt.
 
Så i fredags kväll när 10grabbar kom på fest blev dom mötta av vår döing.
 
Maten serverades av häxan.
Saga hade en skräckblandad förtjusning. Ena stunden var det wow, andra lite mer läskigt.
 
I trappen hängde vår svarta madame, spindelmor.
Felix valde att krypa under "benen" varje gång han skulle förbi.
 
Sen var det en salig blandning av spindlar, fladdermöss, skelett, spöken m.m.
Det bjöds på tacos och efter skattjakten blev det godis och harry potterfilm. Enda lugna stunden var precis när gottat kom fram. 
Ja allt blir helt klart mer läskigt i verkligheten än på kort. Men ni ser ända vilket jobb mio och fanny lagt ner på att fixa iordning.
 
2 timmar gick fort. Barnen var nöjda, vi var trötta men det är ju helt klart värt det. Mio har redan börjat planera nästa års Halloweenfest 😂. 
 
Lördagen ägnade vi mestadels åt att vara på kalas. Nova fyllde 2år. Signe har fyllt 2år och joxa hela 35år. Mycket skönt med en dag fylld av god mat, tårta, fika och underbart sällskap.
 
Jimmy har lagt lite mer plattor 
Inte färdigt, men vi skall lägga ytterligare en gång till innan vi börjar kapa. Så vi vet att vi inte slösar på fel storlek av sten.
 
Vi har röjt upp lite vid vår infart och denna trumman skall få välkomna våra gäster. Frågan är bara vad jag skall ha på den. Ja har en del idéer men Kom gärna med lite inspiration.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0