Bilderna från igår.

 
God morgon.
Lite av höstpiffet som jag skrev om igår.
Ljung är en stor favorit hos mig. Jag planterade bla vita ljung i stenpartiet men mot det vita huset gör det sig bättre med färgade.
Inne fick det bli en ny liten blomma oxå
 
Det kommer bli mer piff ute allt eftersom. Problemet är egentligen bara att jag inte har några fin stora utekrukor. Alla jag har är så pluttiga så det ser bara fjuttigt ut.
 
Sen tänkte jag göra någon fin höstkrans och hänga upp. Har ni något tips? Jag vill att den skall hålla sig snygg och fräsh länge.
 
 Hoppas ni får en underbar dag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0