Behöver inspiration

Jahopp då var ytterligare en dag nästan förbi. Livet går ju på tok för fort när man ska hinna med att jobba oxå. Och en helt annan sak som jag konstaterade idag är att våran gräsmatta växer löjligt fort. Jag klippte i söndags, tisdags och idag måste jag klippa igen. Nästan överallt har den växt 8-10cm....sen i tisdags!! Ja det där med vardagsmotion har vi gott om. 
Just nu känner jag att mina dygn är för korta. Jag har inte listat ut än hur jag ska hinna med allt. 
 
Vi har ställt in husvagnen idag. Nu blir det inga fler turer med den i sommar. Lite tråkigt för det är ganska mysigt att sova där hela familjen.
Just nu nattar vi barn. Sen ska jag klippa färdigt gräset, tvätts, städa, natta djuren, plantera blomman i landet ja fyllde igår. Diska måste jag verkligen göra. Önskar vi hade haft 2 diskmaskiner. Sen ska jag plugga och jobba lite innan det blir te å tv.
 
Förresten, jag skall göra färdigt min tatuering jag har på överarmen. Jag har ju fått 2 barn till sen sist jag gjorde något på den. Så nu är det snart dax. MEN jag behöver inspiration på vad jag skall fylla ut med, förutom saga och felix namn då.
Så ser den ut idag. Stor men ändå ganska tom. Vad ska jag då göra? Ge mig all inspiration ni kan komma på. Rosor är något jag funderar över. Vad finns det mer för fina blommor? Eller ska det vara något helt annat? Färg eller endast svart/vitt? Jag har en del idéer själv men vill höra era innan jag berättar dem.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0