Helgen rullade på

Helgen var lugn och skön utan några speciella måsten eller planer. Lite städning eller egentligen en rejäl storstädning, lite mys framför tv:n, lite lek och vi fick säkert gjort massa annat oxå som jag glömt 😉.
 
Självklart var vi och röstade. Blev en lite annorlunda kväll med vin och valvaka. Så igår var jag trött precis hela dagen. Vad tycker ni förresten om valresultatet?
 
 Gunga är en stor favorit här hemma.
Även hjälpa mig diska, eller snarare kladda och stöka ner, är oxå en favorit.
 
Ett högskåp till badrummet blev ihopskruvat och uppsatt i helgen.
 
Har ni haft en bra helg?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0