Jobbdax igen

Hej hej
Tänkte först skrivit att här är allt som vanligt men det stämmer ju inte riktigt. Idag har jag gått tillbaka från föräldraledigheten och börjat jobba på mitt gamla jobb igen. Skönt på så sätt att jag får träffa lite folk om dagarna. Men den här biten med att lämna iväg sina barn. Usch vad jag tycker det är jobbigt. Jag jobbar visserligen bara deltid nu men tycker ändå att jag får träffa dem alldeles för lite.
I helgen har vi fått en del gjort här hemma. Kjolen på verandan är klar. Grovutstakningen av garaget är gjord. Svärföräldrarna har hjälpt oss en del med veden så även den högen har minskat.
Jag och johanna har börjat bygga ett "hus/plank" till brevlådorna. Ett inte helt lätt projekt men det blir nog kanonbra när vi väl är klara.
 
I övrigt hinner man visst inte med så mycket efter en dag på jobbet. Jag har tvättat 2 maskiner, diskat, klippt gräset och lagat mat...det va allt jag hann med innan nattningen. Nu när barnen  sover får jag försöka hinna med att vika tvätt, plocka undan, diska igen och städa. Visst låter det kul 😂. Vad gör ni såhär en måndagskväll?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0