Nu är jag lite osvensk och gör ett skrytinlägg!

God morgon på er.
Nu tänker jag skryta lite om min härliga svägerska. Som ni vet bor vi grannar. Vi bor en bit ut på landet så här finns inte så många grannar mem vi är i allafall 3. På landet får man även göra lite som man själv vill. Det innebär att antingen lägger man inte ner särskilt mycket energi på hur saker ser ut. Eller så väljer man att briljera. Vi brukar välja det sistnämnda 😂.
I somras köpte dom ny brevlåda. Hon ville då bygga en snyggare postlådeställning och undrade om jag ville hjälpa henne. Postlådorna satt på varsin nerslagen stolpe, visserligen på rad men inte särskilt snyggt. 
Efter mycket googlande efter inspiration så hittade vi en design som vi båda gilla. Nu är den byggd och på plats.
 
Vad tycker ni? Visst blev den himla bra. Och nu till det mest väsentlig med mitt inlägg..... Hon, min svägerska aka stadsbruttan, har gjort nästan allt själv! 
Vet inte varför hon tyckte hon behövde min hjälp egentligen. Jag hjälpte henne göra stomme, panel och takstomme. Men egentligen hade hon fixat det med. Visserligen är det både trevligare och lättare när man är två men för min del så är ju just tid en enorm bristvara emellan åt.
 
Så tack johanna för den fina postlådeställningen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0