Så bortskämd 😍

Hej hur har ni det? 
Ibland kommer det över mig hur himla bortskämd jag är. Bortskämd är ju ett ord som klingar väldigt negativt hos många. Själv anser jag att det är ett ord med både positiv och negativ innebörd beroende på hur du använder det. Jag är inte bara bortskämd med en underbar familj som ställer upp i alla lägen. Jag är även bortskämd med att ha de bästa vänner man kan tänka sig. 
Det är sån lättnad att omge sig med vänner som är älskvärda, lättsamma och ärliga. Att man inte behöver höras varje dag men ändå är allt som vanligt när man väl har tid att ses. 
 
(Varning för skryt)
När vi kom hem i söndags stod en leverans av skoställ på trappen. Vi har väldigt lite plats för skor vid groventren. Allt låg jämt i en hög mitt innanför dörren. Detta har stört mig sen vi flytta in, men jag har inte hittat något skoställ som passade in måttmässigt. Detta satt vi och pratade om senast ett par vänner var här och hälsade på.  
Jag berättade om min önskan att få platsbyggda måttanpassade skoställ på väggen. 
Inga problem säger lina. Det fixar jag på rasten. Fram med tumstock, papper och penna. Vi mätte och jag ritade en liten skiss på hur de skulle se ut.
 
I fredags messa hon ang materialet och i lördags lämnade hon dem på trappen. 
HUR bortskämd är man inte som har sådana vänner 😍. Tusen tack lina!!
 
Nu är dom uppsatta och så här bra blev det. Vad tycks?
 
Ni ser ju hur smalt det är. Inte lätt att hitta skoställ då. Nu när dom sitter på väggen blir det även väldigt lätt att städa golvet.
 
Vi har ju både skoställ och skogarderob vid finentrén så här behöver endast vardags skorna få plats.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0