Times fly

God morgon.
Som man kan förstå av rubriken så flyger tiden förbi just nu. Jag har mer eller mindre fullt upp hela tiden. Jobb, skola, familj, vänner, ett hem att ta hand om, läxor att hjälpa till med, aktiviteter att följa med på, ett åkeri att sköta det administrativa på m.m. Ja listan kan göras längre å längre Jag skulle helt enkelt behöva fler timmar på mitt dygn.  
Till er som tycker jag tagit mig vatten över huvudet och borde greja mindre.....it never gone happen..😉. Livet är alldeles för kort. Jag vill hinna med så mycket jag bara kan, den tiden jag har. Så tack för omtanken MEN att sitta still passar inte mig.
 
Helgen har varit bra. Jimmy har jobbat hela helgen men jag och kidsen har klarat oss bra själva. Jag har slipat verandan. Har en bit kvar som jag vill få färdigt innan vintern. Börjar känna mig aningen stressad över saker som bör vara klara innan vintern. 
 
Vi passade signe några timmar i lördags oxå. Tänk va barnen gillar varandra. Saga riktigt lyser upp så fort hon får se signe. Och sen bröt hon ihop när signe åkte hem och hon inte fick följa med.
 
Jag vill inte gärna att barnen använder min telefon. Självklart är det ju ingen av dem som gör det...eller?! Dom råkade bli lite avslöjade häromdan när jag kollade mott galleri 😂.
 
Söndagen bestod av fotbollsmatch för fanny. Sen gymnastik för henne på kvällen.
 
Nu tog frukosten slut men hoppas ni får enunderbar dag.
 
Love you!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0