Alla 💖-ans dag. Firar ni?

Hej
Hur kan det redan ha blivet torsdag? Nu Àr det ju bara nÄgra dagar kvar tills lovet Àr slut. Vi hinner umgÄs och hitta pÄ saker, men tiden hade ÀndÄ gÀrna fÄtt gÄ lite lÄngsammare.
 
IgÄr Äkte vi till badhuset igen. Denna gÄngen var det bara jag, barnen och en kompis till fanny. Vi tÀnkte först Äkt till borÄs badhus men helt Àrligt, det Àr inte barnvÀnligt. Jag har inga problem med att Äka ivÀg och göra saker sjÀlv med barnen. Dock mÄste jag kÀnna mig trygg med det vi skall göra, dÀrav var Ulricehamn ett bÀttre val Àn BorÄs. 
Vi hade kul, alla var nöjda och glada. Vi kom hem lagom i tid till att börja med maten. DÀrefter blev det trÀnkig för min del. DET kÀnns idag. Jösses vilken trÀningsvÀrk!!
 
SÄ idag har vi bara grejat hemma. Barnen har lekt, pusslat och spelat spel. Jag har stÀdat, tvÀttat och skyfflat makadam. Ja ni lÀste rÀtt. Jag tröttnade pÄ att vÄran infartsvÀg Àr som att Äka puckelpist. SÄ fram med traktorn, sten och spade.
Som ni ser sÄ hade jag ganska mÄnga hÄlor. Efter 3 traktorskopor hade jag turen att en kompis messade att hon var pÄ vÀg. DÄ var jag ju "tvungen" att gÄ in och fixa kaffe.
Ännu bĂ€ttre var att jimmy kom hem lite tidigare idag sĂ„ han kunde göra fĂ€rdigt det jag hade kvar. SĂ„ nu Ă€r vĂ€gen plan och fin igen.
 
SĂ„ mĂ„nga skratt och grĂ„a hĂ„r den hĂ€r lilla trollungen ger mig 😍.
TÀnk vilken tur att vi fick Àven henne.
 
Firar ni nĂ„got idag? Vi ger sĂ€llan presenter eller liknande utan vi firar med barnen genom att baka nĂ„got gott ihop. Jag fick dĂ€remot ett par fina hjĂ€rtan örhĂ€ngen av fanny som hon hade köpt till mig💖.
 
Nu skall jag försöka vila min slitna kropp en stund. I morgon vÀntar nya Àventyr.



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0