En vecka går fort.

Hej, såg precis att det har gått en hel vecka sedan jag skrev här inne. På ett sätt känns det som sjukt längesedan. Samtidigt vet jag inte vad jag skulle ha delat med mig av. Denna veckan har liksom varit helt intetsägande egentligen. 
Träningen har vi kommit igång med både sambon och jag. Tyvärr har vi inte möjlighet att gå till gymmet ihop men nån dag får vi säkert till det oxå. Viktigast är ändå att vi får tränat.
 
Med träning kommer träningsvärk. OMG vilken träningsvärk jag får. Helt overkligt att man kan få så ont när man gör något som skall vara nyttigt för kroppen. 
Vet ju att det kommer bli bättre bara man håller ut de första veckorna.
 
Kommer inte ihåg om jag berättade att jag bad en jobbarkompis göra ett underkroppspass och ett överkroppspass till mig. Hade så dålig motivation och fantasin var obefintlig så lite ny inspiration var perfekt. Jag har nu gjort alla pass han gav mig och kan inte annat än ge tumme upp på dem.  Perfekt att be någon helt annan sätta ihop ett pass när man behöver ny inspiration. Blir ju alltid samma saker annars när jag går till gymmet.
 
Nu skall vi ha fredagsmys. Sköt om er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0