Har ni snö?

Hej, här hos oss snöar det. Varför kommer snön nu? Hade passat bättre om den kommit vid jul när barnen hade lov. Barnen har visserligen passat på idag och åkt pulka så dom är nöjda och glada.
 
Denna helgen har jag varit själv med barnen. Jimmy åkte till danmark med några kompisar. Vi passade då på att åka hem till mamma. Sån lyx att äta gott å trevligt sällskap. Eftersom J ändå inte skulle komma hem igår så sov vi över i viskafors. 
 
Normalt så brukar ju jag dela säng med min kära sambo. Han är 190 lång å över 100kg lätt. ÄNDÅ kan jag lova att det är inte lika trångt å dela säng med honom som att sova jämte en 2åring. Jösses vad en sån liten plutt tar stor plats när dom sover. Jag har delat säng med saga inatt. Vet inte ens hur många gånger jag lyft henne närmare väggen. Ändå tar det bara en liten liten stund så har hon knött ut mig till kanten igen. 
Fördelen är att hon faktiskt sov 2 timmar längre än normalt så jag fick sovmorgon 😍.
 
I morgon är det ny vecka igen. Rutinerna sätter igång och allt rullar på. Planerar att träna och det längtar jag till nu. Har inte tränat sen i fredags. Har ni någraroliga planer i veckan?
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0