Härliga fredag

Go kväll, hur har ni det?
 
Gillar ni att vi (troligtvis) ska behöva ha en sosse ledd regering i 4a år till? Kan ju inte påstå att jag är särskilt nöjd.
 
De senaste dagarna har jag varit obeskrivligt trött. Helt omänskligt trött. Jag har tragglat mig igenom dagarna men inte mycket mer än så.
Idag däremot har jag varit helt ok pigg. Jobbet flöt på bra. Hämtade barnen. Hem och förberede baconlindad kyckling. När J kom hem, smet jag iväg till gymmet. Hade planerat att köra överkropp, men det hade tydligen halva fristad "fitnessgrabbar" oxå planerat.
Då jag inte har tid att vänta när jag tränar så bytte jag snabbt taktik. 
ALLA vet ju att "benrummet" jämt är tomt, så ett explosivt benpass fick det bli istället. Pluss roddmaskin och axlar. 
Begriper inte hur jag ska kunna röra mig i morgon men det är ju ett senare bekymmer.
 
När jag var klar hämtade jag upp fanny, sen hem där jimmy hade maten klar. Tänk att mat man inte lagat själv, smakar så mycket bättre.
 
Lite fredagsmys med familjen. Nattat barn och nu hägrar duschen sen soffan. Hur har eran fredag vart?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0