Lov och ledigt

Det är sån lyx att få vara hemma med barnen.  Idag har vi varit på biblioteket och lånat lite böcker till fanny. En engelsk bok och en svensk bok. Min tanke är att hon ska läsa dessa högt för nån av oss, några sidor varje dag. 
Barnen lånade även några filmer slm dom har kollat på idag. 
Biblan ligger granne med affären så vi passade på att handla innan vi åkte hem.
 
Dessa 3 fick jag med mig idag. 
 
Det var tydligen utmattande att vara iväg en stund. Saga somnade nästan direkt.
 
Har glömr uppdatera er hur det gick för min dammsugare.  Limma gick inte. Tror inte slangen tålde limmet för den blev helt konstig och gick direkt sönder på nytt. Så nästa lösning skulle ju vara silvertejp. Det hade jag ingen hemma och var för lat för att tråckla på alla ungarna vinterkläderna bara för att åka å skaffa tejp.
MEN ja ger mig inte så lätt. Dammsugar skiten måste fungera tills den nya slangen kommer. Antar att den levereras med post nord så det vet man ju aldrig när den kommer.
 
Så, taadaa!! Maskeringstejp fick det bli 😂. Fult som attans men den fyller sin funktion i allafall. Har använt den minst 3 gånger bara idag.
 
Saga fick sina första flätor idag.
 
Hur gulligt är inte det där 😍. Min lilla tjej börjar bli så stor 💖.
Hon har ju lockigt hår och det märks direkt om man inte sköter det. Har hon det utsläppt behöver man kamma ut tovor flera gånger varje dag. Så flätor kommer ju underlätta.
 
Kram på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0