Sjukstuga delux

God morgon.
 
Hur har ni det? Här hemma har vi sjukstuga. Saga blev dålig i söndags, sen felix i måndags. Igår var det mios tur att vakna dålig och igårkväll började fanny bli dålig. 
Ja så kul har vi det. Är ju inte alltid det är bra att vara många i familjen. Men nu är i allafall både saga och felix friska. Mio känns piggare idag oxå så det är förmodligen inget som stannar länge.
 
Just vid den här tiden på året längtar jag extra mycket till våren. Nu har alla projekt stått stilla här hemma alldeles för länge. Man kan säga att det kryper i hela kroppen när jag ser allt jag vill göra klart här ute. Just det där med tålamod är ju definitivt inte min starka sida. Vänta och vänta och vänta på att kylan ska gå ur backen gör mig, helt ärligt, lite lätt irriterad. Så med det sagt, så får våren gärna skynda på litegrann.
 
En helt annan sak. Saga vill ju nu att vi ska sätta upp håret på henne hela tiden. Så fort det är utsläppt kommer hon med ett hårband och vill ha hjälp. Tänk vad det kan vända fort med barn. Innan fick vi ju knappt röra håret.
Så långt det blir när man kammar ut lockarna.
 
En annan glad prick som oxå skulle behöva gör något åt sin frisyr är felix.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0