Happy birthday darling!

Idag är ingen vanlig dag, idag är sambons födelsedag..hurra hurra hurra!!
 
Idag säger vi grattis till en av de bästa människorna jag känner. Snäll, omtänksam, social, rolig och ärlig. 
Bra sambo och fantastisk pappa. 😍 som ni förstår tycker jag han är fantastisk.
 
Ikväll har vi tänkt fira honom med lite tårta. Just det här med tårta har blivit väldigt viktigt för Mio. Man MÅSTE tydligen ha tårta när någon fyller år, trots att han inte ens gillar att äta tårta. Så idag skall vi köpa/baka tårta. Mio har många förslag på vad den skall smaka och hur den skall se ut. 🤔 blir intressant och se vart det slutar.
 
Jag visar senare 😉.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0