Bild bomb

Hej, har ni det bra i värmen?
Känner att det blivit lite många inlägg det sista, som bara består av våra projekt här hemma. Blir ju lätt så eftersom vi just nu läger all tid på att fixa å dona. Men här kommer lite bilder från sommaren.
Aningen mer bilder på de 2 små barnen. De stora har en tendens att inte fastna lika lätt på kort 😉
I lördags började saga gå. Lustigt det där. Helt plötsligt bara släpper det ovh dom traskar runt som 'no big deal'.
Kolla fotleden 😲. Tur dom är överrörliga i skna leder när dom är små.
Saga med kusin Nellie. Det är förresten wilma som tagit korten. Visst är hon en bra fotograf. Kommande karriär kanske. 
 
 Ja vad den där lille tuffingen sysslar med just där vet jag inte. Me ser ut som attackställning 😂.
Gräva i sanden är en stor favorit.
En dem av min älskade familj. 
Vi har fått lite kycklingar. Mammorna är väldigt rädda lm sina små ungar så dom låter mig inte fota. Blir lättare att få lite kort när dom vågar springa omkring mer.
😍
 
Nu skall jag fortsätta greja här hemma.
Kram på er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0