En avklarad, några kvar.

God morgon hoppas ni har det bra. Jag sitter i ett hörn, på golvet och försöker att vara tråkig. Låter helknasigt men jag skolar in saga på dagis just nu. (Och ja i min värld heter det fortfarande dagis, inget konstigt med det.)
Som sagt, jag ska vara tråkig en stund så saga kan fokusera på att leka med de andra. Vad passar då bättre än att skriva lite här.
 
Kommer ni ihåg min "bucketlist". Ni vet en sån lista med saker man bara måste göra innan man dör.
Kan lätt säga att jag känner mig rätt tråkig när jag tittar på min lista. Jag började skriva på den listan för något år sedan och där står fortfarande endast 4 punkter.
 
•Åka bräda i Österrike. 
•Resa till USA, Australien, Island. 
•Starta eget företag.
•Bygga/köpa hus. ✔
 
MEN nu kan jag ju faktiskt bocka av en sak. Bygga hus har vi ju faktiskt gjort. 
Jag kan ju spontant tycka att listan ser ganska realistisk ut. Men den kunde nog allt vara lite längre 😂. Så vad skall jag lägga till?
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0