Helgen i stort.

Precis hemkommen från Liseberg. Det var helt galet bra. Vilken dag vi fick. Just nu är jag alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg så jag skriver om Liseberg i morgon.
 
Gårdagen började vi med frukost här hemma ihop med några kompisar och deras 2 barn. Dom hade med sig 2 stora plantor med rosor i present till oss. Så nu fick vi ännu lite mer press att bli klara med trädgården. Tur ändå att dom klarar sig några dagar i krukan. 
Vi grejade här hemma resten av dagen. Jimmys familj kom förbi och hjälpte oss ta ner lite träd. Stort tack för det!
 
Fanny var iväg på fotbollskupp. Tjejerna spelade 3 matcher och vann alla 3. Fanny gjorde sitt första mål. Hon var så lycklig. Hennes självkänsla behövde verkligen få göra det där målet. Hon har varit så nära flera gånger innan men aldrig riktigt lyckats hela vägen. 
 
Vi grejade lite fint runt en av björkarna i trädgården. Blev super om jag får säga det själv.
Bara lite grönt gräs som fattas runt där.
 
Det var gårdagen o korta drag. Nu blir det natti natti för mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0