En intensiv dag

Go kväll, nu börjar ytterligare en intensiv dag ta slut. Jag har visserligen en hel del kvar att fixa med innan jag lägger mig. En maskin tvätt skall bli klar. En sista genomgång med Fannys engelskaläxa. Golven tvättar jag av då alla somnat. 
Disken ska fixas men först ska jag försöka få alla barnen att somna. Dom kan verkligen inte somna när det är så ljust. Jag har beställt rullgardiner till fönsterna så snart har vi löst det problemet.
Tänk att barn inte kan förstå hur jäkla gött det är att sova. Jag längtar ju efter sängen halva Dan.
 
Idag har jag sorterat bland lite kartonger med diverse "minnen" i. Så roligt det var att hitta dessa gamla brev, foton och annat krafs som man glömt av.
 
Mio stackaren har skadat sig rejält idag. Han hoppade ner från ett mindre tak på dagis. Då bet han sig i tungan. Blev  ett stort hål efter en tand. Tycker så synd om honom. Allt gör ju ont, prata dricka äta, allt är jättejobbigt för honom.
 
Mio hade fotbollsträning idag och samtidigt hade Fanny klassfest vid sjön. Så som sagt, fullt upp som vanligt.
 
Nu sover i allafall 2 barn. Bara 2 kvar 😉.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0