Endast ett hem igen.

Vilken konstig känsla det var att åka förbi sitt "hem" flera gånger idag men inte stanna till. Vi blev klara med flyttstädat igår så nu är huset rent, tomt och väntar på nästa som ska flytta in. 
Vi har lekplatsen kvar att flytta men det får vi göra senare i sommar när tomten där den ska stå är klar. 
 
Känns underbart att bara behöva bo på 1 ställe nu. Men samtidigt konstigt. Men som med alla förändringar så tar det en liten stund innan  man vänjer sig.
 
Idag började jag med att packa upp lite saker. Sen ville Felix gunga så då gick vi ut i solen. Ganska skönt ändå. Felix gunga, jag satt i solstolen och putta fart med foten samtidigt som saga åt en kaka i vagnen. 
 
 
 
Jag passade på att måla lite staket till verandan. Liten bit varje dag så blir jag nog klar till slut 😉.
 
Och sen har vi flyttat hem studsmattan idag. Tog mig en bra stund att få upp den själv men nu har jag glada barn. Som dom har längtat efter den.
 
 
Det sista vi flyttade hem igår var de stora växterna. Då är det bra att ha flaket.
 
Dom fick ett eget litet hörn på verandan tills vi fått ordning här hemma.
 
Nu ska jag färdigställa mitt kontor sen blir det natti natti.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0