Måndag igen, tiden springer iväg

Då var ytterligare en helg förbi. Hur kan det gå så fort? Jag måste verkligen hitta ett sätt att få ut mer kvalitetstid i mitt liv. Jag spenderar mycket tid med min familj men jag vill få ut ännu mer.
Just det här är något jag ska jag skall lägga till i min planering för "mål 2019". Har ni något bra förslag eller tips på hur jag kan få ut mer kvalitetstid?
 
Annars har det varit en lugnt helg. Igår gjorde jag väldigt lite måsten. Smågrejade lite granna. Klippte lite ris ihop med saga och fixa lite mer julfint. 
Sen rodel-tränade jag en heldel framför tvn oxå 😉.
 
Blir sådana korgar istället för kransar i år.
 
Hur har eran helg varit? Har ni börjat julpynta något?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0